Teh Proclamation.

Hati Waja. Tendangan Tanpa Bayang. Syahdan. Sompet. Nostalgia, nostalgia.

Teh Herd.

24 May 2011

Wow, programming CALCULUS.

In 3 characters 
WOW! Ini memang OMG material lah. Take my best and favorite subject, and combine it with my worst and least favorite. Orang kata, bukan aq kata, memang recipe for disaster lah. Orang kata. ORANG. Aq bukan orang, lebih kepada orang-orang. Sebelom ni memang bertahun-tahun lah aq dok membebel apalah guna calculus dalam majoring aq (guess what?). Merengek je kerja nya sampai orang lain pon dah bernanah telinga diorang, kalau yang dah memang bernanah tu nanah diorang pon bernanah lagi sekali lagi.

Dan dan dan dandanan sebenarnya aq dah lama tau mana nak apply, cuma time aq diploma DULU benda ni langsung tak dititik-mahupun-dinoktah-apatah-lagi-dikoma-beratkan oleh para pengajar. Bukan salah mereka, salahkan mereka yang merangka pelan pengajian. Er jangan lah. Dan dengan apa yang tengah aq belajar sekarang nih memang jelas ternyata sangkaan aq memang bukan sangkaan semata-mata, its PROVEN. As in YES saya tak percaya(lah sangat) yang saya menggunakan CALCULUS dalam pengaturcaraan. Pengaturcaraan. Pftt tak boleh blah ayat skema.

Walaupun dulu saya agak...takyah nak hipokrit. SANGAT menyampah dengan Calculus disebabkan kamulah saya punya pointer turun giler-giler sampai kena 5 semester amek subjek ni, orang laen 3 je. Tetapi sekarang saya terpaksa cakap saya SAYANG/SUKA/CINTA Calculus demi tidak membadikan diri saya apabila menyambung ijazah nanti. Perasaan ini tidak ada kena mengena dengan posting sebelum ini, itu lain. Yang ini terpaksa senyum. Hikhikhik. Chiow.

No comments: