Teh Proclamation.

Hati Waja. Tendangan Tanpa Bayang. Syahdan. Sompet. Nostalgia, nostalgia.

Teh Herd.

04 March 2011

Nyaris!

In 3 characters 
Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un. Astaghfirullah al-azim.

Alhamdulillah, Dia masih sayang. Berkat doa yang dibaca sebelum memulakan perjalanan buatkan diri ini terselamat dari kemalangan yang betul-betul nyaris bebrape jam tadi. Kalau kereta yang kat depan tak alih sikit ke tepi memang alamat 'tercium' aq belakangnya. Badan tengah penat, langsung tak prasan Pajero depan brake emergency sebab ade kereta depannye berhenti nak belok. Tapi sempat pijak brek dengan tarik handbrake.  Dah macam buat drifting punye berasap tayar aq.

Takdelah dasat camni asapnye tapi visible jugak la. Tak prasan plak jalan ade mark hitam ke tak.
Patutlah dalam bebrape hari ni terasa nak sangat mandi silat. Rupenye petanda ade kejadian tak elok. Alhamdulillah dapat jugak walaupun sekali. Kalau tak kerana doa dan usaha masyaAllah tak taulah wad mane aq menginap malam ni. Mintak maaf lah ye dak2 Cekak UTHM, lepas insiden tadi saya tak jadi datang dan patah balik jage kelas kat pusat latihan je. Sori. Hehe.

No comments: