Teh Proclamation.

Hati Waja. Tendangan Tanpa Bayang. Syahdan. Sompet. Nostalgia, nostalgia.

Teh Herd.

05 February 2011

Late-nite snack

In 3 characters 
Bile aq bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan tahap gaban pekataan bosan pon aq taip bekali kali tak gune function copy & paste. Alang alang bosan tu aq bukak cite ckit la malam-malam ni.

Aq ade satu habit sejak dari zaman skola dulu yang tak ilang-ilang sampai la post ni aq tulis skrang. Bile gaming / tengok movie a.k.a moving (bole pakai ke?) / merayap carik kupu-kupu malam pon tak berjaye menghapus semua, segala rasa di jiwa ku... ape yang aq wat? Haha, pelagi... aq suke MAKAN a.k.a MELANTAK a.k.a MENTEKADARA....H. Tu kalu tertinggal hurop 'h' kat blakang tadi naye anak dare orang. Aq post la ckit ape yang aq ngah melantaking skrang agar anda jeles. Lah sangat. (kamre henset aq bughok, pe ley wat. post je ape yang ade)

Tadaaa. Makan sambil My Wife & Kids marathoning
2 toast of peanut butter and jelly / 1 piece of big apple donut (tak ingat ape name)
Homemade sizzling yee mee, wlupun mangkok tak sizzling

Choco blog! Yum yum!
Sebab aq nak kawen dengan awek jepun yang kiut miut tak lame lagi, aq pon cube la membiasekan diri dengan makan makanan jepon sambil membayangkan muke bini aq yang hawttttt tesebot posing maut tok aq. *Drooling...* (gambo akhir taon lepas. Bukan, bukan yang bawah ni. Yang bawah bawah ni. Yang bawah ni jangan kaco kalu tak nak kene plangkong)

Sabo ea, I lom keje la sayang. Oh lupe lak I ngah praktikal, kire keje la tu kan? Hehehe, da bole la kite kawen <3 <3 <3. Saje je post besor2 gamba die, tak bole?

Strawberry parfait gitu yawwww
Teriyaki ape ntah name die. Yang pasti halaaal



Okeh sambung makan. Chiow

No comments: