Teh Proclamation.

Hati Waja. Tendangan Tanpa Bayang. Syahdan. Sompet. Nostalgia, nostalgia.

Teh Herd.

06 November 2010

Kenyataan Dari Kamu

In 3 characters 

Entah kenapa terlebih rajin pula kali ini, 3 kali ‘posting’ dalam 7 hari. Mungkin terlampau banyak yang tersimpan di sanubari, dah terluah tetapi seolah-olah tidak didengari. Post kali ini pendek sahaja, kerana apa yang hendak disampaikan sangat jelas.

Bertanggungjawablah terhadapat apa yang kamu nyatakan, tidak kiralah melalui kata-kata, tulisan, mahupun bahasa badan. Janganlah anggap ianya kecil, kamu mungkin sudah tidak ingat tetapi jangan disangka yang lain juga begitu.

Bagaimana kamu senang-senang sahaja melupakan apa yang kamu nyatakan? Katakanlah perkara yang sebenar sahaja, dan yang kamu betul-betul ingin maksudkan. Saya hanya mampu terdiam dan terkedu apabila apa yang kamu zahirkan semasa berhadapan berlainan dengan apa yang kamu nyatakan.

Sebab itulah saya memegang janji, walaupun saya tidak nyatakannya secara berhadapan. Selagi mampu maka saya tunaikan.

Cukup setakat ini, sudah jelas dengan sejelas-jelasnya saya nyatakan. Salam.

No comments: